sâmbătă, 3 aprilie 2010

Muzica pentru alergat





De ceva vreme m-am hotarat sa nu mai alerg decat dupa metrou si autobuz, asa ca am decis sa alerg prin parc.


Parcul Titan, IOR, Alexandru Ioan Cuza (cate un nume pt fiecare religie) este aproape de mine asa ca am inceput sa alerg. M-am bucurat de faptul ca parcul are instructori specializati pentru cei care doresc sa faca performanta. Un grup de instructori te preiau de la intrarea in parc (HAM, mrrrr..., HAM HAM) si alearga impreuna cu tine( sau dupa tine).
Ca sa ma concentrez pe altceva cand obosesc (dupa 2-3 metri) am hotarat sa-mi trantesc niste muzica pe chestia aia mica cu casti. M-am gandit sa pun ceva care sa ma motiveze, ceva "energic". Si dupa mai multe cautari pe internet , am gasit :


  • Let's Get It Started - Black Eyed Peas

  • The Drill - The drill

  • Eric Prydz pres. Pryda - Shadows

  • ACDC Highway To Hell Lyrics

  • Fly Project - Sare

  • Jay-Z - Run This Town

  • Maroon 5 - Harder to Breathe

  • Maroon 5 - Makes Me Wonder

  • KT Tunstall - Suddenly I See

  • Teriyaki Boyz - Tokyo Drift

  • Lose Yourself - Eminem

  • Crank Dat - Soulja Boy

  • Remember the Name - Fort Minor

  • Numb Encore

  • D-12 - Fight Music

  • Lil Wayne - Lollipop ft. Static

  • Fort Minor-Remember the name

  • Survivor - Eye Of The Tiger

  • Ke$ha - Kiss N Tell

  • Eve - Give It To You ft. Sean Paul

2 comentarii:

Deea on 3 aprilie 2010 la 19:25 spunea...

Incearca niste Nickelback. Sau mai bine iti dau cd-ul intitulat "de trezit" pe care il ascultam in masina cand am busit-o :)) Spre deosebire de mine, tie nu iti strica putina acceleratie

Alexandra G. on 3 aprilie 2010 la 20:15 spunea...

Furi idei? :)) mai bine imi dadeai informatia asta mie :)) mult noroc in continuare >:D< :*

 

Site Info

Are you gonna trust me? Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template